Sunday, June 10, 2007

主题曲

Jennifer say:


Photobucket - Video and Image Hosting
by: 林宇中
回忆的声音 播在夜里 像是一首旋律 多么美丽
那时我很肯定 你是我唯一 眨个眼我们就各分东西

再说我爱你 泪把心占据 却有些甜蜜 让伤心被允许自
说过的话语 做过的事情 像歌曲陪我每个冬季

纪念着我和你相爱这主题 时间早已忘记 分手时候的无情
你给的美好回忆 让我有怀念的勇气

I am testing my new coding to enable chinese character in my blog. Test it with my current favourite song from Lim Yu Zhong.

No comments:

eXTReMe Tracker