Friday, January 20, 2006

六月的雨 - from 仙剑奇侠传插曲

Jennifer say:

Image hosted by Photobucket.com
You will most likely not be able to view the chinese character..there a flash movie for u all to enjoy the song.The show is now showing at channel U, 9 pm on Saturday. The girl named "ling er"( 劉亦菲) is now the hot favourite in China where she is the new "xiaolongnu"in China verison of "Return of the Condor Hero".
Image hosted by Photobucket.com

The other male lead, hu ge..i think he is still hot but he remind me of jimmy lim for his character and i do not like jimmy lim. Maybe i will like him when the show developed further.

Here is the flash movie:
http://www.flash8.net/flash/13516.shtml

Image hosted by Photobucket.com

六月的雨
歌手:胡歌
仙剑奇侠传插曲词:永嘉
曲:永嘉演唱:胡歌

一场雨把我困在这里
你冷漠的表情
会让我伤心
六月的雨
就是无情的你
伴随着点点滴滴痛击我心里
oh~我不相信你不是故意的
却为何把我丢弃在风雨里
oh~我不忍心也不想背叛你
惟有默默等你回心转意
我没有放弃也不会离你而去
哪怕要分开我依然等你
我全心全意等你的消息
终会有一天你会相信我我爱你
music

一场雨把我困在这里
你冷漠的表情会让我伤心
六月的雨
就是无情的你
伴随着点点滴滴痛击我心里
oh~我不相信你不是故意的却为何把我丢弃在风雨里
oh~我不忍心也不想背叛你
惟有默默等你回心转意
我没有放弃也不会离你而去哪怕要分开
我依然等你
我全心全意等你的消息
终会有一天你会相信我我爱你

No comments:

eXTReMe Tracker